تماس با ما

987136364902+

ایمیل

info@holdinghermes.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 9 الی 19:30

قیمت طلا و سکه 13 آبان 1402 / صف فروش دلار، طلا را نزولی می‌کند؟

قیمت طلا و سکه 13 آبان 1402 / صف فروش دلار، طلا را نزولی می‌کند؟

قیمت طلا و سکه 13 آبان 1402 / صف فروش دلار، طلا را نزولی می‌کند؟

قیمت طلا و سکه در بیشتر روزهای هفته گذشته افزایش داشته است. این افزایش در بازار به علت رشد و ارتقاء قیمت دلار رخ داد و منتظر سخنرانی سیدحسن نصرالله بود. در شب گذشته، قیمت دلار به فروش فشرده‌تری روبرو شد. اما این مسئله به تنهایی قادر به تعیین جهت بازار طلا برای امروز نیست.

جهت تحلیل دقیق‌تر وضعیت بازار طلا امروز، باید عوامل متعددی را مورد بررسی قرار داد. عواملی همچون تأثیرات سیاسی، اقتصادی و نیز شرایط جهانی بر قیمت طلا و سکه تأثیرگذار هستند. به عنوان مثال، تحولات در نرخ ارز، واکنش بازارها به سخنرانی‌های سیاسی و اقتصادی، وضعیت جهانی و نیز عوامل داخلی کشور می‌تواند تأثیرگذار باشد.

هفته دوم آبان با بازدهی مثبت طلا و سکه به پایان رسید. روند صعودی دلار و افزایش قیمت جهانی سکه امامی را در آستانه ورود به کانال ۳۰ میلیونی هست و قیمت سکه بهار ۲۶ میلیونی شد.

متن ارائه شده درباره تأثیر سخنرانی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان بر بازارهای مالی است. در این سخنرانی، افزایش و کاهش قیمت‌ها در بازارهای مختلف، از جمله بازار ارز، نفت، طلا و سکه، مورد بررسی قرار گرفته است.

با سخنرانی اخیر نصرالله، تأثیر مثبتی بر روی قیمت دلار در بازار پشت خطی و قیمت نفت برنت دیده شد. این وضعیت باعث امیدواری معامله‌گران بازار طلا شده که قیمت آن در روزهای آینده کاهش پیدا کند.

قیمت سکه امامی نیز در روزهای گذشته افزایش یافته و به رقم ۳۰ میلیون تومان رسید. همچنین، سایر اقلام سکه مانند سکه بهار و نیم‌سکه نیز رشد قابل توجهی داشته‌اند.

در ضمن، قیمت‌های مربوط به طلا نیز افزایش داشته‌اند. طلاهای با عیار ۱۸ و دست دوم نیز در روزهای اخیر افزایش قیمت داشته‌اند، که این امر نشان‌دهنده تغییرات قیمتی در این بازارها است.

در روز دوازدهم آبان، وضعیت حباب قطعات سکه متفاوت از تغییرات قیمت آنها بود. تنها حباب مربوط به سکه‌ گرمی با افزایش قیمت هشت هزار تومان مواجه شد. در عین حال، حباب‌های سکه امامی با کاهش قیمت ۵۷ هزار تومان، سکه بهار با کاهش ۳۹ هزار تومان، نیم‌سکه با کاهش ۱۲۴ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۵۲ هزار تومان روبرو شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر توسط مأموران گمرک
  • ۲
  • مرداد
  • کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر توسط مأموران گمرک

    مأموران گمرک در یکسال گذشته بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند .به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، ...

    برخی از اقدامات قوه قضاییه در راستای هوشمندسازی و کاهش اطاله دادرسی
  • ۲
  • مرداد
  • برخی از اقدامات قوه قضاییه در راستای هوشمندسازی و کاهش اطاله دادرسی

    نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه، امروز سه شنبه (۱۳ تیر ماه) با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.سخنگوی قوه ...

    هوشمندسازی و استفاده حداکثری از فناوری‌های جدید از اولویت‌های قوه قضاییه است
  • ۲
  • مرداد
  • هوشمندسازی و استفاده حداکثری از فناوری‌های جدید از اولویت‌های قوه قضاییه است

    رئیس قوه قضاییه هوشمند سازی و استفاده حداکثری از فناوری‌های جدید را از جمله اولویت‌های قوه قضاییه برشمرد و گفت: این کار ...

    گمنام سازی بیش از ۹ میلیون رای در سامانه آرای قضایی
  • ۲
  • مرداد
  • گمنام سازی بیش از ۹ میلیون رای در سامانه آرای قضایی

    به گزارش روابط عمومی «مافا» دستگاه قضا، رئیس مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه در همایش معاونین فناوری دادگستری‌های سراسر کشور با بیان ...

    برچسب ها