شرکت تجاری Ntek

شرکت تجاری Ntek

شرکت تجاری Ntek

شرکت بازرگانی نتک با شماره ثبت (….) در دهه 80 به عنوان یکی از شرکت های پر رونق در خدمات بازرگانی و مدیران موفق فعالیت خود را آغاز کرده است.
با کارشناسان مجرب، نیروی انسانی و استفاده از اطلاعات روز دنیا، با کمک دفاتر و همکاری در کشورهای مختلف توانسته است روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
همچنین با کسب تجربیات مفید در تمامی زمینه های صنعتی، تجاری، تولیدی و خدماتی در جهت ارائه خدمات برای کشورمان، دستاوردهای برجسته ای را رقم بزنیم.
همچنین توانسته است از تمام ظرفیت خود برای انجام فعالیت های تجاری در زمینه های مختلف از جمله صادرات و واردات فرآورده های نفتی از ایران، عراق، روسیه، ترکمنستان، آذربایجان استفاده کند.
Ntekco. شرکت بازرگانی هم اکنون با بهره مندی از تجربیات به دست آمده در سال های گذشته و با برخورداری از افراد متعهد و توانمند در تلاش است تا به عنوان یک شرکت ایرانی در جهان حضور پررنگی داشته باشد.
موضوع بحث فعلی این است که با عقد قرارداد جدید بین شرکت‌های بزرگ واردکننده، یک رکورد خوب دیگر را در رزومه خود ثبت می‌کنید و شرکت‌های بزرگ را برای تبادل اطلاعات و فناوری گرد هم می‌آورید تا یک گروه تجاری ایجاد کنید، آنها هم پاسخگوی نیازهای یکدیگر باشند. در پایان امیدواریم با همکاری خود این جامعه را تجلیل کنید که سالیان متمادی ادامه خواهیم داد. امیدواریم با تمام تلاش خود اعتماد شما را جلب کنیم. این وظیفه و وظیفه اصلی ماست.
شرکت Ntek.co در حال حاضر در ایران، عمان، ترکیه دفتر دارد و با دفاتری در دبی، مالزی و عراق همکاری می کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های ما


موسسه حقوقی ناد

موسسه حقوقی ناد

معرفی موسسه وکالت حرفه ای است که هدف آن ، تحقق عدالت قضایی ، دفاع از حقوق ( اشخاص – موسسه مالی و اعتباری – بانک ها – شرکت ها – ...

پالایشگاه هرمس

پالایشگاه هرمس

مدیران پترو پالایش هرمس فعالیت خود را از دهه ۸۰ آغاز نموده و با در اختیار داشتن نیروهای انسانی بسیار مجرب و  متخصص و بهره گیری از اطلاعات روز دنیا ...

کارخانه سپیدشهدجهانگیر

کارخانه سپیدشهدجهانگیر

کارخانه سپید شهد جهانگیر از این پس با بهره مندی از تجارب بدست آمده از سالیان قبل و نیز با دارا بودن پرسنل متعهد و متخصص سعی دارد به عنوان ...

شرکت تجاری Ntek

شرکت تجاری Ntek

شرکت بازرگانی نتک با شماره ثبت (….) در دهه 80 به عنوان یکی از شرکت های پر رونق در خدمات بازرگانی و مدیران موفق فعالیت خود را آغاز کرده ...

برچسب ها